8.5.13

Kärt återseende

Nu var det så himla längesedan jag var här inne och jag tänkte därför säga hej såhär på en trevlig vårkväll i maj. Hej! Faktum är att jag har haft en lång idétorka på allt som inte har med skolan att göra. Jag har inte rört min systemkamera så speciellt mycket på nästan två år just på grund av detta, det har mest varit Instagram och sådant som är så inne just nu. Ovan kan ni se lite bilder som sträcker sig tre månader tillbaka från min Instagram där jag mest lägger upp bilder på mat, mitt hem och på mina fönster. Kika in där om ni vill, jenynilsson heter jag där.

Jag har gjort om lite här inne för jag var så trött på hur allt såg ut. Jag rensade bort en del inlägg för att försöka börja om lite. Bloggen är dessutom bredare (vilket medför att gamla inlägg kan se knäppa ut) och bilderna är större. Meny och header är också ändrat för jag var så trött på allt prål, jag känner mig inte helt nöjd än så det lär väl ske lite fler förändringar framöver.

Nu får vi se vart detta leder, förhoppningsvis till något bra.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar